Palvelumme

Palveluidemme ytimessä on asiakkaan myynnin kasvattaminen digitaalisia kanavia hyödyntäen.

Palveluidemme ytimessä on asiakkaan myynnin kasvattaminen digitaalisia kanavia hyödyntäen. Lähtökohtana on aina seurannan asettaminen, tärkeimpien mittarien määrittely sekä jatkuva optimointi ja tuloksien analysointi. Havaintojen perusteella tehdyillä pienilläkin muokkauksilla tai korjausliikkeillä voi saavuttaa merkittäviäkin parannuksia tuloksiin.

Jokainen yritys ja organisaatio on erilainen, joten valitaan yhdessä mitkä kanavat sopivat parhaiten juuri sinun tarpeisiisi!

 

Some-mainonta

Suunnittelemme ja toteutamme tulosorientoitunutta some-mainontaa eri kanavissa yrityksen tarpeet huomioiden. Kumpulan tiimi koostuu kolmesta kokeneesta senior-osaajasta.

Toteutamme some-mainontaa digimarkkinoinnin funnelin kaikilla eri tasoilla. Tavoitteenamme on tehdä mainontaa jatkuvana eli olla läsnä potentiaalisten asiakkaiden luona ympäri vuoden. Tämän avulla koko digimarkkinoinnin funneli on helpompi ottaa haltuun ja kampanjoiden optimointi sekä systemaattinen A/B-testaaminen on myös tehokkaampaa. Mainostilin rakenne strukturoidaan siten, että se on linjassa valitun strategian ja tavoitteiden kanssa. Toteutamme myös yksittäisiä kampanjalähtöjä.

  • Facebook on vielä tänä päivänäkin yksi tehokkaimmista maksetun mainonnan kanavista. Kokemuksemme perusteella tehokkaimmat Facebook-mainonnan muodot ovat uudelleentargetointi (retargeting), omat asiakaslistat ja tarkasti kohdistetut demografiatietoihin ja intresseihin perustuvat kohderyhmät. Facebookin mainostyökaluun voi ladata kohderyhmäksi myös omia listoja, esim. asiakasrekisteristä tai uutiskirjeen tilaajista.

  • Kuvien ja videoiden jakamiseen perustuvaa Instagram on käyttäjien suosiossa vuodesta toiseen. Instagram -mainontaa operoidaan samalla mainonnanhallintajärjstelmällä kuin Facebookkia, jonka Kumpulan väki tuntee kuin omat taskunsa.

  • LinkedIn-mainonnalla tavoitat erinomaisesti mainoksesi juuri oikean kohderyhmän keskuudessa. Pystyt kohdentamaan mainontaa mm. käyttäjien työhistorian, toimialan ja yrityshistorian perusteella. Erityisesti B2B-päättäjien ja muiden liiketoiminnan parissa operoivien käyttäjien tavoittamiseen LinkedIn-mainonta on erittäin tehokas kanava.

  • Pinterestin käyttäjämäärät ovat olleet pitkään nousussa. Pinterestin kautta haetaan usein inspiraatiota. Sinne julkaistaan kuvia omista mielenkiinnon kohteista ja luodaan niistä kokoelmia. Pinterest-mainonnan ehdottomia etuja on se, että sen käyttäjät ovat erittäin vastaanottavaisia mainonnalle ja siinä käytetty sisältö sulautuu mainosalustaan luontevasti.

  • TikTok on viime vuosien aikana räjähtänyt ehdottomasti yhdeksi suosituimmaksi sosiaalisen median kanavaksi. Sen avulla tavoitetaan erittäin sitoutuneita käyttäjiä etenkin nuorten keskuudessa.

  • X-mainonta (entinen Twitter) sopii tilanteesta riippuen täydentämään hyvin muita some-kanavia. Palvelun käyttäjämäärät Suomessa ovat edelleen pysyneet hyvänä viimeaikaisista muutoksista huolimatta.


Google Ads -mainonta

Google Ads -mainonta ja etenkin hakukonemainonta, on yksi tärkeimmistä online-markkinoinnin kanavista. Sen avulla saadaan generoitua laadukasta ja relevanttia trafiikkia verkkosivuille, joka on jo osoittanut kiinnostuksensa käyttämillään Google-hauilla. Usein hakumainonta onkin ROI:n ja muun suoran tuloksen kannalta kaikkein tehokkainta mainontaa. Toteutamme suuria sekä pieniä kampanjakokonaisuuksia hyödyntäen kaikkia Googlen tarjoamia kampanjamuotoja (esim. haku, display ja shopping-kampanjat) – tietenkin casesta, strategiasta ja mediabudjetista riippuen. Google Adsin kautta voi iskeä jokaiseen funnelin vaiheeseen ja nähdä hyvinkin nopealla aikavälillä erinomaisia tuloksia.

Myös Google Adsin puolella tilirakenne on tärkeä osa kampanjoiden ja mainosten toimivuutta ja se rakennetaan tai päivitetään aina vastaamaan asiakkaan markkinointistrategiaa sekä mahdollistamaan parhaat mahdolliset tulokset.

Kaikilla Kumpulan tiimiläisillä on vuosien vankka kokemus Google Ads -mainonnasta, joten löydämme varmasti tarpeisiinne sopivan ratkaisun.


Hakukoneoptimointi

Hoidamme tarvittaessa hakukoneoptimointiin liittyviä perusasioita, jotka osaltaan liittyvät mainontaan. Tällä varmistamme hakukonemainonnan optimaalisen tuloksen sekä parannamme SEO-näkyvyyttä pitkällä tähtäimellä.


Web-analytiikka

Toteutamme web-analytiikan seurantojen suunnittelun ja asennuksen alusta loppuun saakka. Auditoimme web-analytiikan nykytilanteen, jonka jälkeen suoritamme sen pohjalta tarvittavat toimenpiteet. Tämän jälkeen kertynyttä dataa analysoidaan jatkuvasti. Tämän pohjalta voidaan tehdä juuri oikeita ja luotettavia päätöksiä yrityksesi myynnin ja liiketoiminnan kasvattamiseksi.


Display-mainonta

Display-mainonnalla eli bannerimainonnalla takoitetaan mainontaa erilaisilla verkkosivustoilla. Display-mainonta on kannattavaa digimarkkinoinnin funnelin kaikissa eri vaiheissa. Halusitpa kasvattaa yrityksesi tunnettuutta, herättää huomiota tai vastaavasti luoda suoraa myyntiä. Display-mainonnan avulla on helppo tavoittaa relevantti kohderyhmä. Display-mainonta toimii erinomaisesti lisämyynnin generoimisella nykyiselle asiakaskunnalle.​ Me Kumpulassa toteutamme myös display-mainontaa asiakkaiden tarpeiden mukaisesti (mm. Google Ads, ohjelmallinen ostaminen, Criteo, AdRoll ja Readpeak).


Muut digimainonnan toimenpiteet

Edellä mainitut palvelut ovat ehdotonta yhdinosaamistamme. Meillä on kuitenkin yli 10 vuoden kokemus digimarkkinnoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta. Katsomme vahvasti kokonaisuutta tulos edellä ja ymmärrys siitä on erittäin vahva. Autamme mielellämme muissa digimainonnan toimenpiteissä (esim. sähköpostimarkkinointi, LinkedIn-verkostojen hyödyntämien liidigeneroinnissa, konversio-optimointi ja laskeutumissivujen A/B-testaaminen)